czwartek, 24 czerwca 2010

archives

6 komentarzy:

  1. masz super prace,podziwiam cie. Siódmy rysunek mi sie najbardziej podoba,oczy wiście reszta też

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace do zludzenia przypominaja mi prace Ellie z serialu 'Dziewczyny i miłość' :) Nawet niektore sa wrecz identyczne... Pierwsza, kolejna to na lodce dziewczyna z chlopakiem... Sugerowalas sie tamtymi pracami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace do serialu "Dziewczyny i Miłość"stworzył ilustrator Nick Sharrat który współpracuje z autorką książek Jaqueline Wilson.Pierwsza Praca o której mówisz to ja i mój chłopak,rzeczywiście zaispirowałam się tamtą serialową pracą,pod takim względem,że jak będe miała swojego chłopaka to też sobie taką scenkę narysuje,nie wiem czy ta praca jest identyczna,oglądałam ten odcinek w wieku 12 lat.Dużo ludzi mi to zarzuca,że to są prace Ellie,kolejna praca z łódką,to mój autorski pomysł,z tego co wiem w serialu,była postać na molo.mało tego,ellie rysowała tonę różnych postaci z tego co pamiętam
    bohaterka serialu rysowała w różnych stylach,ja swój styl wypracowałam przez sześć lat.i zapewniam że nie ma w sztuce nowatorstwa,każdy się kimś inspiruje.(:

    pozdrawiam Lola

    OdpowiedzUsuń
  4. wielbię Twoje prace Lolu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobienstwo stylu naprawde rzuca sie w oczy od razu. Nie zarzucam Ci nic ani nie ujmuje Ci talentu. Pomimo tego, ze prace pozornie maja wyglad dzieciecego rysunku, sa naprawde fantastyczne. Ale wlasnie przez to, przez te ich bajkowosc idealnie nadaja sie do ilustracji np bajek, ksiazek albo stworzenia wlasnej BASNI :) Czego Ci naprawde zycze i przepraszam jesli tamten komentarz zabrzmial jak jakis zarzut, bo nie to bylo jego celem;p chcialam tylko wiedziec, czy czerpalas z tego stylu czy to tylko zwykly zbieg okolicznosci ;) pozdrawiam i zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja Przepraszam za reakcję.Czasami już nie wiem czy niektórzy uważają czy to dobrze,czy też źle że się inspiruję.Bardzo Ci dziękuję,naprawdę,to miłe słowa(:

    Pozdrawiam!(:

    OdpowiedzUsuń